28 دی 1396

اخبار رویدادها

افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه آپادانا در پردیس سینمایی گلشن برگزار شد

مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کوتاه آپادانا با حضور مسئولین و هنرمندان عرصه سینما در پردیس سینمایی برج تجاری آرمیتا گلشن برگزار شد.

در این مراسم، اسرافیل شیرازی دبیر جشنواره با اشاره به جایگاه و اهمیت فیلم و سینمای معنا گرا و مفهومی، آثار رسیده به جشنواره را فراتر از انتظارات برشمرد و بیان کرد بسیاری از فیلم‌های رسیده امید ما را برای داشتن سینمایی قوی در آینده‌ای نزدیک دو چندان کرده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های جشنواره و جدول اکران آثار پرداخت و از همگان خواست برای تشویق فیلمسازان جوان کشور، حتما فیلم‌های برگزیده را تماشا کنند.

در ادامه این مراسم، عباس خوش آهنگ ریاست اداره سینمایی استان با ابراز خرسندی از فعالیت گروه‌های آزاد در پرورش فیلم کوتاه، جشنواره را نقطه عطفی در آینده روشن سینمای هنری مشهد دانست.

محمد نادری بهره‌بردار پروژه پردیس سینمایی آرمیتا گلشن نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه سینما در ارتقاء فرهنگ عمومی از مسئولین حاضر خواست تا همه تلاش خود را در جهت رونق سینمای خراسان و بالخصوص شهر مشهد انجام دهند. وی تاکید کرد: مشهد شهری قوی در پرورش هنرمندان خلاق است و باید تلاش بیشتری در افزایش انگیزه و امید هنرمندان آن صورت گیرد.

گفتنی است پردیس سینمایی گلشن با چهار سالن به عنوان اولین پردیس سینمای بخش خصوصی به زودی در برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن افتتاح خواهد شد. 

 


نظرات

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.


برای ارسال نظر باید وارد شوید.



ارتباط با تیم پشتیبانی

از طریق شماره تماس
+98 51 38075
30006215 سیستم دریافت پیامک
پست الکترونیکی
info@armitajmall.com